EKONOMIA polityczna


strona edycja historia drukuj
Znajdź

Katedra (edycja)

Zajęcia (dodaj plik)

Courses

Badania Research

Publikacje Publications

Dydaktyka » EP2011

Historia zmian na stronie Dydaktyka.EP2011

Ukryj drobne zmiany - Pokaż zmiany znaczników

05.04.2019, 04:49 wprowadził 77.115.208.129
Zmieniono linie 12-13 z:
  • Wyniki ezgaminu poprawkowego są dostęne w systemie USOS.

to:
  • Wyniki ezgaminu poprawkowego są dostęne w systemie USOS. Prace można obejrzeć w piątek 9 września w godz. 12.00-13.00 w pok. 401.

04.04.2019, 04:10 wprowadził deleted
Zmieniono linie 12-13 z:
  • Wyniki ezgamin poprawkowego są dostęne w systemie USOS.

to:
  • Wyniki ezgaminu poprawkowego są dostęne w systemie USOS.

04.04.2019, 04:09 wprowadził 193.0.77.10
Zmieniono linie 12-17 z:
  • Kolokwium poprawkowe odbędzie się 29 sierpnia (poniedziałek) o godz. 12.30 w sali 103 (uwaga zmiana godziny).

  • Ezgamin poprawkowy odbędzie się 5 września (poniedziałek) o godz. 10.00 w auli A.

  • Do egzaminu mogąa podejść tylko te osoby, które uzyskały ocenę pozytywną z ćwiczeń (i są zapisane w systemie USOS).

to:
  • Wyniki ezgamin poprawkowego są dostęne w systemie USOS.

10.01.2018, 11:50 wprowadził deleted
Zmieniono linię 25 z:
gr. 208, piątek, 9:45 - 11:20, sala 212 Dr Katarzyna METELSKA-SZANIAWSKA
to:
gr. 208, piątek, 9:45 - 11:20, sala 212 Dr Katarzyna METELSKA-SZANIAWSKA
07.01.2018, 21:45 wprowadził deleted
Zmieniono linię 27 z:
gr 200?, piątek, 11:30 - 13:05, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
to:
gr 200, piątek, 11:30 - 13:05, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
Zmieniono linie 29-30 z:
gr 206?, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
gr 210?, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
to:
gr 206, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
gr 210, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
07.01.2018, 21:42 wprowadził deleted
Dodano linię 27:
gr 200?, piątek, 11:30 - 13:05, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
07.01.2018, 21:42 wprowadził deleted
Zmieniono linie 6-7 z:

W tym miejscu będą umieszczane bieżące ogłoszenia dotyczące organizacji zajęć

to:

Uwaga: Nowy link do tekstu R.J. Barro (temat 5): http://www.geser.net/Barro.pdf

07.01.2018, 21:41 wprowadził deleted
Zmieniono linie 27-28 z:
gr. 206?, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
gr. 210?, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
to:
gr 206?, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
gr 210?, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
07.01.2018, 21:37 wprowadził deleted
Zmieniono linie 27-28 z:
gr. 206?, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
gr. 210?, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
to:
gr. 206?, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
gr. 210?, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
07.01.2018, 20:41 wprowadził deleted
Zmieniono linie 27-28 z:
EP_JF2011 | gr. 206, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
EP_JF2011 | gr. 210, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
to:
gr. 206?, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
gr. 210?, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
07.01.2018, 20:40 wprowadził deleted
Zmieniono linie 27-28 z:
gr. 206, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
gr. 210, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
to:
EP_JF2011 | gr. 206, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
EP_JF2011 | gr. 210, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
15.11.2017, 23:35 wprowadził deleted
Dodano linie 1-29:

Ekonomia polityczna

Rok akademicki 2010/2011


Ogłoszenia

W tym miejscu będą umieszczane bieżące ogłoszenia dotyczące organizacji zajęć


Rozkład zajęć

Wykład:

Dzień/godzina/miejsce Prowadzący
poniedziałek, 9:45 - 11:20, sala im. A.Mickiewicza, Audytorium MaximumProfesor dr hab. Jerzy WILKIN
poniedziałek, 16:45 - 18:20, sala 203 WNEDr Dominika MILCZAREK-ANDRZEJEWSKA

Ćwiczenia:

Zasady zaliczenia przedmiotu

Wymagania na poszczególne oceny z przedmiotu

Literatura

21.06.2011, 11:32 wprowadził deleted
Zmieniono linie 12-15 z:
  • Kolokwium poprawkowe odbędzie się 29 sierpnia (poniedziałek) o godz. 12.30 w sali 103 (uwaga zmiana godziny).

  • Ezgamin poprawkowy odbędzie się 5 września (poniedziałek) o godz. 10.00 w auli A.

to:
  • Kolokwium poprawkowe odbędzie się 29 sierpnia (poniedziałek) o godz. 12.30 w sali 103 (uwaga zmiana godziny).

  • Ezgamin poprawkowy odbędzie się 5 września (poniedziałek) o godz. 10.00 w auli A.

21.06.2011, 11:32 wprowadził deleted
Zmieniono linie 12-15 z:
  • Kolokwium poprawkowe odbędzie się 29 sierpnia (poniedziałek) o godz. 11.00 w sali 103.

  • Ezgamin poprawkowy odbędzie się 5 września (poniedziałek) o godz. 10.00 w auli A.

to:
  • Kolokwium poprawkowe odbędzie się 29 sierpnia (poniedziałek) o godz. 12.30 w sali 103 (uwaga zmiana godziny).

  • Ezgamin poprawkowy odbędzie się 5 września (poniedziałek) o godz. 10.00 w auli A.

20.06.2011, 17:58 wprowadził deleted
Zmieniono linie 12-13 z:
  • Kolokwium poprawkowe odbędzie się 29 września (poniedziałek) o godz. 11.00 w sali 103.

to:
  • Kolokwium poprawkowe odbędzie się 29 sierpnia (poniedziałek) o godz. 11.00 w sali 103.

20.06.2011, 17:57 wprowadził deleted
Zmieniono linie 12-13 z:
  • Kolokwium poprawkowe odbędzie się 29 września (poniedziałek) o godz. 11.00 e sali 103.

to:
  • Kolokwium poprawkowe odbędzie się 29 września (poniedziałek) o godz. 11.00 w sali 103.

20.06.2011, 17:57 wprowadził deleted
Zmieniono linie 12-17 z:
  • Ezgamin odbędzie się 10 czerwca o godzinie 12.00 w salach:
    • aula A: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery od A do J
    • aula B: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery od S do Ż
    • sala 103: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery od M do R
    • sala 203: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery od K do Ł

to:
  • Kolokwium poprawkowe odbędzie się 29 września (poniedziałek) o godz. 11.00 e sali 103.

  • Ezgamin poprawkowy odbędzie się 5 września (poniedziałek) o godz. 10.00 w auli A.

07.06.2011, 12:24 wprowadził deleted
Dodano linię 11:

Dodano linie 17-19:

  • Do egzaminu mogąa podejść tylko te osoby, które uzyskały ocenę pozytywną z ćwiczeń (i są zapisane w systemie USOS).

07.06.2011, 12:20 wprowadził deleted
Zmieniono linie 13-14 z:
  • aula B: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
  • sala 103: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
to:
  • aula B: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery od S do Ż
  • sala 103: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery od M do R
Usunięto linie 15:
  • sala 205: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
07.06.2011, 11:49 wprowadził deleted
Zmieniono linie 12-13 z:
  • aula A: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
  • aula B: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
to:
  • aula A: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery od A do J
  • aula B: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
Zmieniono linię 15 z:
  • sala 203: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
to:
  • sala 203: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery od K do Ł
07.06.2011, 08:34 wprowadził deleted
Dodano linie 11-16:
  • Ezgamin odbędzie się 10 czerwca o godzinie 12.00 w salach:
    • aula A: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
    • aula B: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
    • sala 103: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
    • sala 203: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
    • sala 205: osoby, których nazwiska zaczynają się na litery
03.06.2011, 16:39 wprowadził 193.0.77.10
Zmieniono linie 6-8 z:
  • Na ostatnie ćwiczenia prosimy o przeczytanie rozdziału 1 z tekstu pt.: "Jak podatki mogą nas przybliżyć do cudu gospodarczego?" (s.6-26)

  • Uwaga: Nowy link do tekstu R.J. Barro (temat 5):http://www.geser.net/Barro.pdf
to:
  • Osobom zainteresowanym tematami poruszanymi na zajęciach polecamy następujące seminaria licencjackie:
    • „Kapitał społeczny – perspektywa ekonomiczna” (dr Jan Fałkowski i dr Beata Łopaciuk-Gonczaryk)
    • „Ekonomiczna analiza polityki i prawa” (dr Katarzyna Metelska-Szaniawska)
    • „Ekonomia Instytucjonalna” (dr Dominika Milczarek-Andrzejewska)
    • oraz wykład: Ekonomia instytucjonalna (dr Jan Fałkowski) (studia II-go stopnia)
29.05.2011, 09:09 wprowadził deleted
Zmieniono linie 6-7 z:
  • Na ostatnich ćwiczeniach obowiązuje rozdział 1 z tekstu pt.: "Jak podatki mogą nas przybliżyć do cudu gospodarczego?" (s.6-26)

to:
  • Na ostatnie ćwiczenia prosimy o przeczytanie rozdziału 1 z tekstu pt.: "Jak podatki mogą nas przybliżyć do cudu gospodarczego?" (s.6-26)

29.05.2011, 09:09 wprowadził deleted
Zmieniono linie 6-7 z:
  • na ostatnich ćwiczeniach obowiązuje rozdział 1 z tekstu pt.: "Jak podatki mogą nas przybliżyć do cudu gospodarczego?" (s.6-26)

to:
  • Na ostatnich ćwiczeniach obowiązuje rozdział 1 z tekstu pt.: "Jak podatki mogą nas przybliżyć do cudu gospodarczego?" (s.6-26)

29.05.2011, 09:08 wprowadził deleted
Dodano linie 6-7:
  • na ostatnich ćwiczeniach obowiązuje rozdział 1 z tekstu pt.: "Jak podatki mogą nas przybliżyć do cudu gospodarczego?" (s.6-26)

03.04.2011, 16:37 wprowadził deleted
Usunięto linie 5:
  • UWAGA: Ze względu na chorobę wykład i dyżur dr Dominiki Milczarek-Andrzejewskiej w dniu 28 marca br. nie odbędą się.
27.03.2011, 13:48 wprowadził deleted
Zmieniono linie 7-8 z:
  • Uwaga: Nowy link do tekstu R.J. Barro (temat 5):

http://www.geser.net/Barro.pdf

to:
  • Uwaga: Nowy link do tekstu R.J. Barro (temat 5):http://www.geser.net/Barro.pdf
27.03.2011, 13:47 wprowadził deleted
Zmieniono linie 6-7 z:

Uwaga: Nowy link do tekstu R.J. Barro (temat 5):

to:
  • UWAGA: Ze względu na chorobę wykład i dyżur dr Dominiki Milczarek-Andrzejewskiej w dniu 28 marca br. nie odbędą się.
  • Uwaga: Nowy link do tekstu R.J. Barro (temat 5):
21.02.2011, 11:35 wprowadził deleted
Zmieniono linie 29-31 z:
gr. 203, piątek, 15:00 - 16:35, sala 208 Dr Dominika MILCZAREK-ANDRZEJEWSKA
gr. 205, piątek, 16:45 - 18:20, sala 208 Dr Dominika MILCZAREK-ANDRZEJEWSKA

to:
gr. 203, piątek, 15:00 - 16:35, sala 208 Dr Dominika MILCZAREK-ANDRZEJEWSKA
gr. 205, piątek, 16:45 - 18:20, sala 208 Dr Dominika MILCZAREK-ANDRZEJEWSKA

21.02.2011, 11:33 wprowadził deleted
Zmieniono linię 26 z:
gr. 204, piątek, 13:15 - 14:50, sala 206 Dr Dominika MILCZAREK-ANDRZEJEWSKA
to:
gr. 204, piątek, 13:15 - 14:50, sala 206 Dr Dominika MILCZAREK-ANDRZEJEWSKA
18.02.2011, 13:02 wprowadził 193.0.77.10
Zmieniono linię 43 z:

Referaty przygotowywane są w 2-3 osobowych zespołach. Tematy referatów są przydzielane zespołom na pierwszych zajęciach. Referaty obejmują 5-10 stron (0-12 pkt.). Nie można poprawiać referatu. Tekst referatu należy przesłać lub przekazać prowadzącemu najpóźniej w dniu prezentacji referatu (każdy dzień opóźnienia powoduje obniżenie punktacji o 1 pkt., np. 3 dni spóźnienia oznaczają odjęcie 3 pkt. od punktów uzyskanych za referat, np. 10 – 3 = 7). Punkty za każdy referat dzielone są równo pomiędzy członków zespołu.

to:

Referaty przygotowywane są w 2-3 osobowych zespołach. Tematy referatów są przydzielane zespołom na pierwszych zajęciach. Referaty obejmują 5-10 stron (0-12 pkt.). Nie można poprawiać referatu. Tekst referatu należy przekazać prowadzącemu najpóźniej na zajęciach w dniu prezentacji referatu (każdy dzień opóźnienia powoduje obniżenie punktacji o 1 pkt., np. 3 dni spóźnienia oznaczają odjęcie 3 pkt. od punktów uzyskanych za referat, np. 10 – 3 = 7). Punkty za każdy referat dzielone są równo pomiędzy członków zespołu.

16.02.2011, 10:25 wprowadził 83.31.218.76
Zmieniono linie 22-23 z:
gr. 207, piątek, 8:00 - 9:35, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
gr. 201, piątek, 9:45 - 11:20, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
to:
gr. 207, piątek, 8:00 - 9:35, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
gr. 201, piątek, 9:45 - 11:20, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
Zmieniono linię 25 z:
gr. 202, piątek, 11:30 - 13:05, aula G Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
to:
gr. 202, piątek, 11:30 - 13:05, aula G Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
16.02.2011, 10:18 wprowadził 83.31.218.76
Zmieniono linie 22-23 z:
gr. 207, piątek, 8:00 - 9:35, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
gr. 201, piątek, 9:45 - 11:20, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
to:
gr. 207, piątek, 8:00 - 9:35, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
gr. 201, piątek, 9:45 - 11:20, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
Zmieniono linię 25 z:
gr. 202, piątek, 11:30 - 13:05, aula G Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
to:
gr. 202, piątek, 11:30 - 13:05, aula G Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
16.02.2011, 08:49 wprowadził deleted
Zmieniono linię 50 z:
  • Czy uwzględniono literaturę dodatkową / jaką? / poprawność prezentacji cudzego dorobku 2 pkt.
to:
  • Czy uwzględniono literaturę dodatkową / jaką? (poprawność prezentacji cudzego dorobku) 2 pkt.
16.02.2011, 08:48 wprowadził deleted
Zmieniono linię 50 z:
  • Czy uwzględniono literaturę dodatkową / jaką? 2 pkt.
to:
  • Czy uwzględniono literaturę dodatkową / jaką? / poprawność prezentacji cudzego dorobku 2 pkt.
Zmieniono linie 105-109 z:

Uwaga: w załączonym spisie do każdego tematu referatu jest podany tekst podstawowy, który stanowi obowiązkową bazę do przygotowania referatu. Ponadto studenci zobowiązani są zgromadzić i przedstawić dodatkową literaturę.

to:

Uwaga: w załączonym spisie do każdego tematu referatu jest podany tekst podstawowy, który stanowi obowiązkową bazę do przygotowania referatu. Ponadto studenci zobowiązani są zgromadzić i przedstawić dodatkową literaturę (co najmniej dwie pozycje).

15.02.2011, 14:06 wprowadził deleted
Zmieniono linie 105-109 z:

''Uwaga: w załączonym spisie do każdego tematu referatu jest podany tekst podstawowy, który stanowi obowiązkową bazę do przygotowania referatu. Ponadto studenci zobowiązani są zgromadzić i przedstawić dodatkową literaturę.

to:

Uwaga: w załączonym spisie do każdego tematu referatu jest podany tekst podstawowy, który stanowi obowiązkową bazę do przygotowania referatu. Ponadto studenci zobowiązani są zgromadzić i przedstawić dodatkową literaturę.

15.02.2011, 13:43 wprowadził deleted
Zmieniono linie 103-106 z:

to:

Literatura i tematy referatów w roku akademickim 2009/2010

''Uwaga: w załączonym spisie do każdego tematu referatu jest podany tekst podstawowy, który stanowi obowiązkową bazę do przygotowania referatu. Ponadto studenci zobowiązani są zgromadzić i przedstawić dodatkową literaturę.

Stronę odwiedzono 23285 razy

15.02.2011, 13:40 wprowadził deleted
Dodano linię 55:

b) prezentacja referatu 0-6 pkt.

Usunięto linię 56-57:

b) prezentacja referatu 0-6 pkt. \\

Dodano linię 66:

c) komentarze i aktywność 0-10 pkt.

Usunięto linię 67-68:

c) komentarze i aktywność 0-10 pkt. \\

Zmieniono linie 83-101 z:

to:
0 - 51 pkt ocena ndst (2)
52 - 60 pkt ocena dst (3)
61 - 65 pkt ocena dst+ (3+)
66 - 75 pkt ocena db (4)
76 - 80 pkt ocena db+ (4+)
81 - 100 pkt ocena bdb (5)

Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z przedmiotu jest otrzymanie przynajmniej 31 pkt. z egzaminu.

Wymagania na poszczególne oceny z ćwiczeń

0 - 20 pkt ocena ndst (2)
21 - 24 pkt ocena dst (3)
25 - 27 pkt ocena dst+ (3+)
28 - 31 pkt ocena db (4)
32 - 34 pkt ocena db+ (4+)
35 - 40 pkt ocena bdb (5)


15.02.2011, 13:36 wprowadził deleted
Dodano linię 18:

Dodano linie 35-82:

1. Zajęcia składają się z wykładu i z ćwiczeń. Przed przystąpieniem do egzaminu, niezbędne jest zaliczenie ćwiczeń (uzyskanie przynajmniej oceny dostatecznej z ćwiczeń). Ocena końcowa uwzględnia wyniki egzaminu i ocenę z ćwiczeń. Łącznie z egzaminu i z ćwiczeń można uzyskać maksymalnie 100 pkt.

2. Egzamin kończący wykład ma formę pisemną i można za niego uzyskać maksymalnie 60 pkt. Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej z przedmiotu jest otrzymanie przynajmniej 31 pkt. z egzaminu.

3. Z ćwiczeń można uzyskać maksymalnie 40 pkt. Na ocenę z ćwiczeń składają się:
a) referat 0-12 pkt.
Referaty przygotowywane są w 2-3 osobowych zespołach. Tematy referatów są przydzielane zespołom na pierwszych zajęciach. Referaty obejmują 5-10 stron (0-12 pkt.). Nie można poprawiać referatu. Tekst referatu należy przesłać lub przekazać prowadzącemu najpóźniej w dniu prezentacji referatu (każdy dzień opóźnienia powoduje obniżenie punktacji o 1 pkt., np. 3 dni spóźnienia oznaczają odjęcie 3 pkt. od punktów uzyskanych za referat, np. 10 – 3 = 7). Punkty za każdy referat dzielone są równo pomiędzy członków zespołu. Ocena referatu obejmuje:

  • ocenę zawartości merytorycznej:
    • Czy referat jest na temat? 1 pkt
    • Czy postawiona jest hipoteza, pyt. badawcze / jakie? 2 pkt.
    • Czy argumenty są przedstawiane jasno / logicznie? 2 pkt.
    • Czy praca zawiera własne przemyślenia? 2 pkt.
    • Czy uwzględniono literaturę dodatkową / jaką? 2 pkt.
  • ocenę sposobu prezentacji:
    • Przejrzysta struktura (wstęp / podsumowanie) 1 pkt.
    • Edycja 1 pkt.
    • Język 1 pkt.


b) prezentacja referatu 0-6 pkt.
Każdy członek zespołu jest odpowiedzialny za jedną prezentację. Tematy prezentacji są przydzielane na pierwszych zajęciach. Prezentacja na zajęciach może trwać maksymalnie 15-20 min. Nie można poprawiać prezentacji. Prezentację należy przesłać prowadzącemu zajęcia najpóźniej dzień przed terminem wygłoszenia do godz. 20.00. Ocena prezentacji obejmuje:

  • ocenę zawartości merytorycznej:
    • Wstęp (przyciąga uwagę, zarysowuje główne argumenty) 1 pkt.
    • Przedstawiane argumenty (jasne, przedstawione logicznie)2 pkt.
    • Konkluzje (podsumowanie głównych wniosków) 1 pkt.
  • ocenę sposoby prezentacji:
    • Prezentacja Power Point: jasna, dobrze opracowana 1 pkt.
    • Sposób prezentacji: głos i mowa ciała (kontakt wzrokowy, gestykulacja) 1 pkt


c) komentarze i aktywność 0-10 pkt.
Każda osoba może przygotować 2 komentarze do podanych tekstów (po 0-2 pkt. każdy): pisemnie na 1 stronę + wygłoszenie komentarza na zajęciach. Komentarze należy wygłaszać w innych dniach niż prezentacja referatów zespołu. Komentarz należy przesłać lub przekazać prowadzącemu najpóźniej w dniu wygłoszenia komentarza. Nie można dosyłać komentarzy później. Nie ma poprawy komentarzy. Aktywność obejmuje udział w dyskusji (0-6 pkt) w innych dniach niż ma się komentarz i prezentację referatu (za udział w dyskusji danego dnia można uzyskać maksymalnie 1 pkt). W trakcie pierwszych 3 ćwiczeń należy zapisać się na wybrane tematy komentarzy (ranking tematów przesłany via e-mail).
d) sprawdziany wejściowe (tzw. „wejściówki”) 0-12 pkt.
Krótkie pytania z literatury omawianej na ćwiczeniach. Na początku każdych zajęć odbędzie się krótki (5 min.) sprawdzian odnoszący się do tekstów z danych zajęć. Sprawdzian zawierać będzie 2 pytania (każde z innego tekstu), z których należy wybrać do odpowiedzi jedno. Z każdego sprawdzianu można uzyskać max. 0-1 pkt. Osoby wygłaszające prezentację danego dnia są zwolnione ze sprawdzianu. Nie ma poprawy sprawdzianów. Aby zaliczyć zajęcia należy uzyskać min. 6 pkt. z wszystkich sprawdzianów.

4. Ćwiczenia można poprawiać tylko raz, wyłącznie w trakcie sesji poprawkowej we wrześniu. Poprawa ma formę pisemnego kolokwium (pytania otwarte na podstawie wszystkich tekstów omawianych na zajęciach), za które można uzyskać 0-30 pkt (poprawiane są całe ćwiczenia, wcześniej uzyskana punktacja jest zerowana oprócz punktów uzyskanych z komentarzy i aktywności).

5. Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Można opuścić nie więcej niż 2 zajęcia (każda dodatkowa nieobecność powoduje obniżenie oceny końcowej ćwiczeń o 2 pkt.). Nieusprawiedliwiona nieobecność w dniu prezentacji referatu oznacza 0 pkt. za prezentację i referat.

Uwaga: Prowadzącym zajęcia nie wolno ani dopisywać nowych studentów, ani skreślać żadnego studenta z listy z systemu USOS. Wszelkie ewentualne zmiany studenci powinni przeprowadzać FORMALNIE tzn. przez Dziekanat w systemie USOS. Maksymalnie grupa na ćwiczeniach może liczyć 25 osób.


15.02.2011, 13:27 wprowadził deleted
Zmieniono linie 20-21 z:
gr. 211, piątek, 8:00 - 9:35, sala 212 Mgr Karol POGORZELSKI
gr. 207, piątek, 8:00 - 9:35, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
to:
gr. 211, piątek, 8:00 - 9:35, sala 212 Mgr Karol POGORZELSKI
gr. 207, piątek, 8:00 - 9:35, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
15.02.2011, 13:26 wprowadził deleted
Zmieniono linie 21-22 z:
gr. 207, piątek, 8:00 - 9:35, sala 208  Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
gr. 201, piątek, 9:45 - 11:20, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
to:
gr. 207, piątek, 8:00 - 9:35, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
gr. 201, piątek, 9:45 - 11:20, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
15.02.2011, 13:24 wprowadził deleted
Zmieniono linie 18-19 z:

to:
Grupa/dzień/godzina/miejsce Prowadzący
gr. 211, piątek, 8:00 - 9:35, sala 212 Mgr Karol POGORZELSKI
gr. 207, piątek, 8:00 - 9:35, sala 208  Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
gr. 201, piątek, 9:45 - 11:20, sala 208 Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
gr. 208, piątek, 9:45 - 11:20, sala 212 Dr Katarzyna METELSKA-SZANIAWSKA
gr. 202, piątek, 11:30 - 13:05, aula G Dr Beata ŁOPACIUK-GONCZARYK
gr. 204, piątek, 13:15 - 14:50, sala 206 Dr Dominika MILCZAREK-ANDRZEJEWSKA
gr. 206, piątek, 13:15 - 14:50, sala 104 Dr Jan FAŁKOWSKI
gr. 210, piątek, 15:00 - 16:35, sala 212 Dr Jan FAŁKOWSKI
gr. 203, piątek, 15:00 - 16:35, sala 208 Dr Dominika MILCZAREK-ANDRZEJEWSKA
gr. 205, piątek, 16:45 - 18:20, sala 208 Dr Dominika MILCZAREK-ANDRZEJEWSKA


Data ostatniej modyfikacji: 01.08.2006, 13:43